Home!

Sholulus söttiiies !! Kom hem  för några minuter sen, skulle egentligen vara hemma för typ 1 timme sen.. Aja berättar sen vad som hände... Iaf jag var ju i "late show down" Det var sjukt !!! Det var många dance crew som tävlade... Blackout family kom 2an.. Typ första gången, det är nästan alltid de som vinner juu... Jusste idag när jag var på väg hem tog jag fel buss, sen kom vi t sista stationen och jag bah klev av och var fett sur. Plus det var sjukt kallt ute... Iaf det roliga är att det inte var så långt från klenavägen och jag trodde att jag typ var i kina -.- Jag gick lite sen såg jag några tjejer som var fulla, jag frågade de var busshållplatsen ligger och vilken buss åker t klena, ist för att de ska säga att vi är i klena de bah gå rakt fram så kommer du t busshållplatsen. Jag gick typ  1 min sen kom jag t busshållplatsen, och jag som är såå fuckiing hjärndöd kollade inte på skiltet utan satt där och väntade på bussen i typ en halvtimme. Och när bussen väll kom jag bah t chauffören "åker den här bussen förbi klenavägen" han kollade på mig fett konstig sen han bah "va?!" jag bah åker bussen förbi klena, han bah vah jag fattar inte, sen jag bah skrek från ingenstan " vafan ärru döv eller vadå, åker bussen förbi klenavägen?! alla typ kollade på mig som jag vet inte vad och andra typ bah skrattade o tyckte säkert att jag var galen eller något.. iaf sen han bah "hörru du vi är i klenavägen , vakna!" sen jag bah wtf, och vände mig om och kollade på skiltet och så stod det #klenavägen...Shieet asså jag gjorde bort mig totalt hahahahah... Alla på bussen bah kollade på mig, det var så pinsamt att jag ville bara försvinna... Men k.bry  det var sjukt mörkt att jag såg knappt något.. Nuu är jag iaf hemma och kollar på film med morsan... Är helt slut och så är det skola imorgon... skjut miiig ....!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback