Hemma !

Kom hem för en stund sen... Var i stan med Cleo, Fatou och en kompis till. Vi gick runt lite sen åkte vi t Slussen. Käkade glass dära och råkade träffa några kompisar... Vi chillade lite på donken sen orkade ingen vara ute så alla åkte hem... Nu är jag hemma och äter mat !!! XD Kalla mig tjockiis om ni vill men jag älskar mat !!!! Det är skola imorn eeh jag pallar inte... Imorn efter skolan ska jag åka fram och tillbaka och möta folk som ska köpa biljetter, jobbigt (a).... Det är bara 5 dagar kvar sen SMÄLLLERRRR DEEET!!! Öhh det här dödar mig, vet inte vad jag ska ha på mig... :/ Det jobbigaste är att man måste ha något vit... Jag hatar vit ! Har nästan inga vita kläder och vill absolut inte slösa mina pengar till en dags fest, HELL NOOO ! Jag känner att jag behöver hjälp, vad skulle ni ha på er om ni var tvungna att ha något vit !!!!? Svar uppskattas... !



Jag jus nuu !!!



Mat=kärlek <3

Postat av: felicia

du kan alltid ha vita underkläder:) hihi <3

2011-11-07 @ 07:47:18
URL: http://www.feliciaannorlundaa.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback