heeellus !!

Kom hem för länge sen... Men har inte orkat blogga.. mm... Det har hänt något som gör miig skiit suur asså... Pallar inte snacka om det.. Men iaf min dag har varit heeelt okej fast lite stressigt... Idag har jag vart i skolan. Efter skolan åkte jag t John Bauergymnasiet och plus gumnasiet.. Det har vart bråk och massa skiit, pallar inte snacka om det. Men iaf jag åkte fram och tillbaka och sålt biljetter idag oxåå, vilket gjorde min dag stressigt... Är så fuuckiing trött. Just nu ligger jag bara och kollar på mina serier i svtB... Imorn är jag ledig från skolan yeaah äntligen får jag sova hur mkt jag vill... Imorn ska jag och fatou åka t stan och sälja biljetter sen ska jag t frysen och lämna in de jag inte sålde eller pengar om jag sålt alla... Men tror inte jag ska sälja alla, har 37 biljetter kvar.. mm... Ska nog fortsätta kolla på serien nu. BLESS. <3











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback