Godmorgon sötnosar....

Vaknade för inte så länge sen... Gör inget speciellt just nu. Morsan är i köket och kokar ägg tll frukost, pappa dukar, Andreas duschar och jim sover fortfarande. Är såå fuckiing hungrig att jag nästan svälter.... Måste erkänna en sak, jag tror på spökar och sånt så jag kunde inte sova inatt efter att ha varit på kyrkogården. :/ Somnade typ kl 7 så är skiit trött. Ska gå lägga mig efter jag ätit frukosten och duschat.... Idag blir det stan. Ska dit och träffa Fatou och några som ska köpa biljetter.... Öhhh tanken på att det är skola imorn gör mig trött, jag orkar inte eeh... Morsan ropar nu. BLEZZ !





Tänker ta ut min tungpiercing och pierca mig i naveln ist. Tycker att 2 är för mkt. vad tycker ni?








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback