GODMORGON GENTE LOCA !

Vakna för inte så länge sen... Just nu sitter jag och chattar med några idioter, aa ni vet vilka jag menar... (MAGAL, MONIK OCH SELMA).... Onödiga människor (a)... Det här är jag bra på "FÖRSOVA MIG" !!!! Skulle egentligen vara i skolan just nu, har matte kl 12 men jag hinner typ inte... -.- Seriiiiöst jag måste sluta försova mig !!!!  Men k.... Iaf idag är det torsdag och jag har ingenting planerat för idag... hmm... Vad ska man göra på en torsdag? :/ Sitta hemma och ruuunka !!! hell yeaa! Driver. :P Men iaf idag ska jag bara ruttna hemma... :D Inget nytt (a)...
Är skiit sur just nuuu, pallar inte med onödiga människor på gud asså... Fett mobbade hela bunten...-.- Man kan inte driva med vissa människor utan att de gör det till största grejen..
Nu är jag FETT FETT SUUUR. HEJDÅ !


Neej ska inte ta ut min ilska på er sötnosar. Ni får en fuck tap OLD bild på mig...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback