Fuck kärlek.

Tanken på att jag håller på förlora dig gör såå fuckiing ont. Allt var ju så bra tills du börja betee dig som ett barn. :( Jag som trodde att du inte var en av de. Jag som trodde att du var speciell. :/ Jag orkar inte bry mig. Har bättre saker att tänka på. Men att jag ska förlora just den som är mitt allt fuckaaar hela mig. Jag ville ha dig vid min sida, jag ville kalla dig min pojkvän, jag ville presentera dig för min familj, jag ville dela mitt hjärta med dig, du skulle vara min prins och jag din prinsessa. Men hur mycket jag än vill så kommer det alldrig att hända. Vilket gör såå att jag brinner. :( Ledsen för det aldrig kommer bli vi två. För några dagar sen var jag den du ville vara med hela tiden, idag är jag bara din skugga. Men jag tackar bara för att du ger mig chansen att träffa någon som är mycket bättre än du.










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback