.............

Kollat precis klart på Sex and the city.. Just nu har jag inget bättre för mig än att läsa bloggar.. Farsan har precis kommit hem och nu är han i köket och lagar mat... Han är typ lite full oxå -.- Undrar vart han har varit och druckit, kl är ju bara 6... :/ Ovanligt men aa... Om 1 timme ska jag börja fixa mig eftersom jag ska träffa Sosseh vid 8... Helgen har rullat foort asså, imorgon är det REDAN söndag .. :O Skoja inte asså jag hatar söndagar !!!!!  Känslan av att det är skola dagen efter dödar juu alla. SORGLIGT !! wÄÄI kom precis på att jag måste måla mina naglar. Jag skulle ha gjort det igår, men jag glömde så måste göra det nu nu nu innan jag glömmer det igen... BlesS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback