Det här går till alla !!!!

Du ska skiita ii folk, OKEJ ?!!! Då mår du bättre tro mig... FOLK ÄR BARA NEGATIVA HELA FUUCKIING TIDEN !!! Vissa bryr sig för mycke om vad andra ska tycka/tycker. Fler borde bli som jag. Det e bara att skiita iii, sålänge du själv vet vad du gör och är nöjd... Folk gör så att du tappar ditt självförtroande genom att kommentera dig, såå skiit i vad folk tycker... De ska acceptera dig så som du är och den som inte gör det kan lika gärna TAGGA LÅNGT... Typiskt jag ahahhaha... MEn asså de sant, man ska vara STOLT över det man är, vad folk än tycker om dig... DE får acceptera läget asså... Det är så du är och de kan inte ändra på dig och du ska absolut inte ändra på dig bara för att folk vill det... NO WAY !! NEVER SAY NEVER, men när det gäller det här SKRIKER JAG #NEVER NEVER NEVER!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback