Det här är den jag är !

Jag har alltid varit den tjej som lekt med bilar istället för barbies.
Jag har alltid varit den tjej som lekt krig istället för hoppa hopp-rep.
Jag har alltid varit den tjej som varit mig själv oavsett vad.
För det här är den jag är.
Jag har alltid varit den tjej som lekt med bilar istället för barbies.
Jag har alltid varit den tjej som lekt krig istället för hoppa hopp-rep.
Jag har alltid varit den tjej som varit mig själv oavsett vad.
Jag har alltid varit den tjej som har på sig vad den vill och bryr sig inte om vad folk ska tycka.
Jag har alltid varit den tjej med största självförtroande och skäms inte över att säga "jag är snygg och het"
Jag har alltid varit den tjej som tycker om sig själv väldig mycke.
Jag har alltid varit den tjej som skiter fulliständigt i vad folk säger.
För det här är den jag är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback