Chillar i hagsätra !!!

Shooo nu är jag hemma hos mamma i hagsätra... :) Vi sitter o kollar på komedi hahahahah alla typ dör av garv hahahahah... Joel är typ fett sur för att hans air max inte har kommit, de skulle typ komma idag eller vafan vet jag... Han är sådär dryyyg som han brukar vara när allt inte är som det ska, eller när han inte får som han vill... MEN KBRY !!! Reginna är iaf fett gullig hihi hon bakade kladdkaka t meei, hur gullig är inte hon ..?! Älskar min lillasyster. Hon är liksom världens smartaste och gulligaste lillasyster som finns... Hon är min enda lillasyster.. Resten är typ äldre än mig.. -.- Elliot sitter i mitt knä, Sandra sitter precis bredvid mig med gloudie och morsan ligger på golvet och dör av garv, såhär rolig hon är, älskar när hon håller på sådär hahahah..... Yaaani nu ska jag fortsätta kolla på min film... Hej så länge då bebiiisar ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback