Back ! <3

Heej bloggen ! Kom hem för inte så länge sen... Sov över hos Fatou efter the wave... Igår var jag såå upptagen att jag inte kunde blogga... Jag vaknade typ kl 11, duschade snabbt, hann inte ens fixa mig, satt på mig mjukisar och drog till skolan... Efter skolan åkte jag t stan där träffade jag på Monik och några kompisar till... Efter det åkte jag till flempan mötte Isatou sen åkte vi hem till fatou, vi sminkade oss och åt lite. Sen drog vi till gullmars. Det var fett med folk utanför frysen... Vi var vip så vi fick slippa STÅ I kö... Feesten vaaar TUUUNG !!! Och det fanns inte alls så många snorungar så som folk gaggade om... -.- Och träffade fett många dära som sa att the wave var barnfest men ändå så kom de utan att skämmas... Men aa nu måste jag gå duscha och sen dra mig till stan för de andra väntar på mig där. PEACE ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback