Äntligen hemma!!!

Omg de sjuukt kallt ute... Kom hem för en stund sen... Var i stan med Fatou, hon skulle typ kolla en grej sen fastnade vi där... Vi åt i bk innan vi taggade hem såå jag är skiit mätt nuatt jag nästan inte kan andas.. Mag kunde inte komma idag så jag tog med mig hennes jacka hem igen... Hon vill träffas imorgon ist men jag vet inte om jag kan då.... Wääi är ensam hemma, jag hatar och va ensam hemma men idag känns det skönt... :D Jusste träffade några av mina bloggläsare idag i slussen. Hihi vad gulliga ni var, såna som er behövs !!! xD  Ska kolla lite vad som händer på fb nu..



Kör "dagens...." lite senare ikväll så håll er uppdaterad för det kan bli du eller du eller du.. Bless <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback