Aaa jag tycker jag är snygg, vad ska du göra?!

Ärligt talat folk, inte mitt fel att ni inte har självförtoande... Asså shiiet får man inte säga att man tycker själv att man är snygg, eller har swaag... Snälla jag tycker jag är snygg och tänker inte gå runt och ljuga eller något... Jag tycker jag har swaag och min swaag sitter perfekt, du som inte tycker det. Fine de ditt problem jag bryr mig inte om vad andra tycker så länge jag är nöjd och stolt över mig själv... Om någon säger du är snygg, får man inte säga "ja tack jag vet" utan att någon tar illa upp och säger att man får luft o grejer?! Asså shiiet folk nu förtiden är så fuuckiing avundsjuka att det inte kan vara sant... Jag skiter fullständigt i vad ni tycker om mig, JAG TYCKER JAG ÄR SNYGG OCH BÄR MIIN SWAAAG OCH DEN SITTER PERFEKT ENLIGT MIG !!! DU SOM INTE TYCKER DET, FINE DU KAN  TA DIG I RÖVEN HÅÅÅRT FÖR JAG  JAG SKIITER FULLSTÄNDIGT IIII DINA FUCCKING OOORD !!! Vafan tror ni jag ska GÅ ändra på mig  bara för ni inte diggar mig så som jag är?! JAG SÄGER BARA "HA HA DRÖM OCH GLÖM". Tro gör man i kyrkan...
Tro är något religiösa sysslar med... (a) FUCK HATERS !!!!

Postat av: Claudia

Håller med dig helt!

Men en grej jag bara vill tipsa dig om,

fine, du tycker du är snygg, du är inte den enda i världen som liksom tycker att själva du är snygg? Alla tycker att de själva är snygga, men oftast ljuger de och säger "nej".

Och när någon säger till dig att du är fin, du svarar ju "ja tack ja vet", det får du göra om du vill för det är ditt val och det är vad du tycker eller hur? Men jag tycker att det låter bitchigt, ta inte illa upp, menar inte just dig, man kan säga det "tack ja vet" på ett bitchigt sätt och ett gulligt sätt, men liksom tänk efter vad som låter bäst, att bara säga "tack jag vet" eller "tack och le ett stort leende" / "tack detsamma!" ? Det låter mycket bättre än "tack jag vet" tycker jag!, Det är mitt tips till dig, att säga tack detsamma eller tack och le! Misstolka inget! En sista grej, om folk kallar dig luftbarn, så borde du skänka lite luft till dem, eftersom att de också behöver luft, vi människor består av luft. Idioter -.- Och låt inte dem sänka ditt självförtroende, you go girl! ;)

2011-11-08 @ 22:04:50
URL: http://cookiiies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback