7.00

Godmorgon bloggen ! Ja som ni kanske märker är klockan bara 7 och jag är redan vaken.  Det är inte så att jag ska göra något speciellt eller något. Vaknade av att morsan satt på tvättmaskinen !!!! -.- Driver hon mig, allvarligt kl är bara 7 !!! Seriöst vem vaknar kl 7 på morgonen för att tvätta kläder, dessutom när andra sover. -.- Det värsta är att jag inte kan somna om.  Ni kan ju tänka er hur en tvättmaskin låter asså. Såå fuckiing självis. Bara för hon inte kan sova behöver hon väl inte väcka hela huset. Hallå har hon fortfarande inte fattat att dagens ungdomar måste sova på morgonen för att kunna vara uppe på kvällen !!?! -.- Såhär jobbig.
Jag vill fan sova. Någon som kan släppa in!? :(




Jag just nu. nyvaken och helt slut.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback