10 saker om båda min biologiska och svenska familj !

MIN BIOLOGISKA !



1. Min mamma bor i hagsätra med min stivpappa och några av mina syskon.
2. Har 8 syskon. Patrick 25, Sandra 23, Soleil 17, Jonathan 16,
Joel 11, Regina 5, Elliot 3 och Gloudy 1.
3. Min biologiska pappa bor i cuba. (Det är inte därför jag heter Pereira i efternamn)
4. Vi är angolaner, men min mamma är född i Kongo fast hennes föräldrar är från Angola.
Hon bodde i kongo tills hon var 13 år. Min stivpappa bodde också i kongo när han var liten.
5. Vi har stora villor och några bilar i Angola, där bor vi när vi är på semester och några är uthyrda.
6. Min pappa jobbar på SL. Vi får 1 års gratis SL-kort (hela familjen)
Mamma är mammaledig, hon har varit det sen Regina föddes.
7. Min mamma heter Bibiana, Stivpappa Garcia och min biologiska pappa heter Da Silva.
Det är därför jag egentligen heter Silvia och inte Isabelle:)
8. När det är jul och sånt samlas alla i hagsätra och firar tillsammans :)
9. Det är bara Sandra, joel, regina, elliot och Gloudy som bor hos mina föräldrar.
Vi andra bor ju också där, men de bor bara där.
10. JAG HAR VÄRLDENS BÄÄÄÄSTA FAMILJ !!! GUD LA DEN FIINT !


MIN SVENSKA FAMILJ !



1. Min mamma, pappa och mina bröder bor i vendelsö...
2. Har två bröder. Jim 22 och Andreas 19.
3. Har släktingar överallt.
4. De är svenska men jag är Angolan och pappa är från småland.
5. Vi äger ingen landställe eller något, vi håller oss hemma. :)
6. Pappa är polis och mamma äger en salong i tyresö ( Handens naglar heter den)
Allt där är gratis för mig xD http://www.handensnaglar.se/.
7. Mamma heter Gittan och pappa heter Jarmo. Familjen heter Lilqvist i efter namn.
8. Vi bor i en tvånings villa och har två bilar. En familj bil med 7 platser och en vanlig bil.
9. Alla bor hemma förutom mormor som bor i handen. 10 min från oss.
10. Pappa och jag  är hammarbyare :D och resten är AIK:are -.-

hello-k






Postat av: Anonym

Vrf bor du inte med din biologiska mamma o vrf har du svensk familj <3 intressant blogg!! <3

2011-11-13 @ 12:52:59
Postat av: felicia

jag gillar dom som e aikare :D aik för evigt

2011-11-14 @ 23:54:26
URL: http://www.feliciaannorlundaa.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback