Varför skäms folk för att va oskuld?

 Bara för att typ 70% av dina vänner inte är det, betyder det inte att det är något fel på att vara oskuld. JAG är oskuld. Och jag är stolt över det. Sex betyder ingenting. Speciellt när alla har sex med varandra. Det är en annan sak om man hittar personen man vill spendera sitt liv med, personen man älskar och sen har sex.
Min oskuld är i alla fall en gåva till min prins.! ♥


Postat av: sara kurden

Hahahhaha du, oskuld?! hahaha årets skämt !..

det är den 7:e december idag gumman, kunde du inte vänta till den 1:a april? :)<3

2011-12-07 @ 12:08:37
Postat av: Dada Faya

Braaa skrivet gumman and i love your blog ! :*

2011-12-08 @ 20:04:05
URL: http://nattstad.se/dadaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback