10 saker...


1: Jag hatar handvärskor! På riktigt asså... Jag går hellre runt med "flesh monkey ryggsäckar" än fuckiing fattiga falska made in china Gucci väskor....

2: Jag hatar när vissa tjejer noppar bort HELA ögonbrynen och sen målar dit nya, högre upp. Det ser helt vansinnigt ut!

3: Jag hatar att nästan alla tjejer på fester har nästan samma kläder hela bunten... :/ Mest blondiner, man vet inte vem som är vem. Trött på alla ser likadana ut...

4: Jag hatar o dansa med killar på fester.. Ushhh snuskiga och äckliga killar, och så pedofiler.. NEVER ! Det är därför jag aldrig dansar på fester... Bara dancehall med mina vänner.. Annars heråå!

5: Jag hatar att facebook finns... Jag är fan fuckiing beroende... En dag utan facebook är  som att vara en heldag utan mat och vatten för mig !!!

6: Jag hatar när folk bajtar bilder från min blogg !!! Skiit fulaaa asså.. Okej om man frågar, men inte bara ta !!!

7: Jag hatar att älska... Ussh det är det värsta jag vet just nu...

8: Jag hatar att umgås med mina gamla kompisar, det är alltid bråk och tjafs runt de... -.-

9: Jag hatar att mina föräldrar går och käkar ensamma i stan utan mig, sen kommer de hem och berättar hur trevligt de har haft. Man ba "TJA INGEN BRYR SIG !

10: JAG HAATAR KÄRLEK MEEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN !!! TJAAA !

Postat av: anna

ahhahaha tuuuuung är duu isabelle !!! Då är vi två! hahaha det är därför jag älsar din blogg. puss och kram

2011-12-20 @ 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback