About Silvia Isabelle Emiliana Pereira !!!!!

LITE OM MIG SJÄLV

 

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? –  ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? –  kan hända..
hur många har du varit kär i? –  dödskär, 1
är du kär just nu? –  ja



- Tio frågor om dig själv
namn? –  Silvia Isabelle Emiliana Pereira
när fyller du år? – 95-04-22
några piercingar? –  öronen och tungan
vad har du på dig just nu? – Matchande  trosa och Bh
vilken årstid är bäst? – sommar och vår
vad tycker du mest om med dig själv? –  Mina ögon


- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? –  Mina mammor och mina syskon
vem är den roligaste av dina vänner? –  Jag vet faktiskt inte..
vem är mest partyprisse? –  Fatou
vem är den du helst har filmkväll med? –  Fatou och cleo
vem av dina vänner är mest “evil”? –  vet inte =P


- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? –  min lillebror Joel
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – Typ
vem är farligast i din familj? – Jag :D
vem ser roligast ut i din familj? –  Min lillebror Elliot
vem är coolast? –  Joel
har ni något husdjur? –  nää
vem har du mest gemensamt med? – Joel
vem står för underhållningen? –  HAHA alla...
vem sover du oftast med? – själv


- 10 frågor om idag
vad har du gjort? – Sovit, ätit och kollat på filmer
har du varit glad idag? –  njaa
har du varit ledsen idag? –  som vanligt
har du gjort något bra idag? –  njaa
vad ska du göra nu? –  Inget speciellt
har du gjort något dåligt idag?  -  Glömde tvätta !!!
vad har du ätit idag? –  Kebabgryta med ris
har du duschat idag? – NEEJ !
är du trött nu? – Skoja inte !
vad händer imon? –  Skolan sedan stan men fatou..
går du i skolan? –  aaa
har du varit i skolan idag? – Nej


- ANNAT
Hur mår du just nu? – sådär
Har du piercat dig? – aa
Är du hungrig nu? – jag är alltid hungrig
Vad är klockan nu just nu? –  20:55
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – bloggar och facebook

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? – mamma
Vem ringde du senast? – Ingen
Vem sms:a till dig senast? – Joel
Vem sms:a du till senast? – Mamma

- ÖVRIGT
Gillar du punk? –  nej
Har du sminkat dig idag? –  nej

Lyssnar du på musik just nu? – nej
Om du lyssnar, vad lyssnar du på?
Vilket är ditt favoritband? -
Vad gillar du för musik? –  dancehall, house, jerk.. all that shit

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? – aa
Har du fler än 3 jeans? – aa
Har du fler än 5 tröjor? – aa

-KÄRLEK
Är du kär just nu? –  ja
har du ett förhållande? – nej
är du romantisk? –  hehe ja (a)
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? –  nej..
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – Vet inte
Har du varit tillsammans med två samtidigt? –  nej abslout inte
Vem sov du senast bredvid? –  mamma hahah.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? – say what , nae
När fick du din första kyss? – när jag föddes
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? –  vet inte, dem är skilda nu
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – wft, nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – neej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? – Har aldrig haft kille...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback