Trååk !

1. En person jag berättar allt för: Min spegelbild
2. En person jag litar mest på: Min biologiska mamma
3. En person som är söt: Stoffe
4. En som får mig att skratta: Min familj
5. Den som smsade mig senast: Sotto
6. En som betyder mycket för mig: Stoffe
7. En gullig person: Min lillebror Joel
8. En person jag vill ta upp kontakten med: Pim
9. En som alltid får mig att le: Min lillebror joel
10. En person som verkligen är saknad: Daria Jaszczak
11. Den jag går först till om det händer något: min säng
12. Något jag vill ändra på mig själv: Mina känslor
13. Någon jag skulle kunna dö för: Min familj
14. En kille/tjej som jag träffar ofta: De senaste tiderna Fatou.
15. Någon person som jag vill träffa oftare: Stoffe
16. Någon som vet nästan allting om mig: Magal (min familj)
17. Någon som du tycker väldigt mycket om: Fatou
18. En person jag har känt i hela mitt liv: Min lillebror Joel
19. Någon som alltid har ställt upp för mig: Min biologiska mamma (min familj)
20. Någon som du aldrig kommer släppa taget om: Min familj
21. En person du hatar: Ingen
22. En person du älskar: Stoffe
23. En person du bryr dig väldigt mycket om: Stoffe, de flesta av mina vänner och min familj
24. En person du saknar som du tappat kontakten med: Mina vänner i Angola
25. En person du vill bli tillsammans med: Han vet vem han är...

Postat av: linda

Vem är Stoffe? :)

2011-12-21 @ 16:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback