Våga gå din egen väg, ingen kommer minnas dig om du är en i mängden.

Falska hela bunten, man vet inte vem man ska lita på nu förtiden....
Alla bara snackar skiiit hela tiden.. Till och med folk man aldrig trott att de nånsin skulle  kunna göra något sånt...
Nu undrar jag faktiskt om de någon gång har varit mina vänner..?! :S Folk som inte accepterar ditt riktiga jag är inga vänner, utan polare. Polare och vänner är inte samma sak. Vänner finns där när du behöver de som mest. Men polare är sådana som bara  säger "ååh gumman jag finns för dig oavsett vad" när allt är bra, sen när de behöver de "abonnenten du söker kan inte nås för tillfället" ... Okej det är inte så att jag behöver de, men just nu vill jag bara att de ska stämpla det här i deras hjärna "ATT JAG HAE VÄXT IFRÅN DERAS LEK, allt det vi gjorde förut känns bara såå fuckiing töntigt nu..."  Dax att växa upp ! Man inte inte luffa och göra knass hela livet... Nu har jag gått över det och tänker inte gå tillbaka pga ni tror att jag lämna er för att jag har fått nya vänner som är mognare än er.... Ni kan ju alltid komma till mig när ni känner för att sluta med det ni håller på med nu...
Falska hela bunten, man vet inte vem man ska lita på nu förtiden....
Alla bara snackar skiiit hela tiden.. Till och med folk man aldrig trott att de nånsin skulle  kunna göra något sånt... Nu undrar jag faktiskt om de någon gång har varit mina vänner..?! :S Folk som inte accepterar ditt riktiga jag är inga vänner, utan polare. Polare och vänner är inte samma sak. Vänner finns där när du behöver de som mest och accepterar dig för det du är. Men polare är sådana som bara  säger "ååh gumman jag finns för dig oavsett vad" när allt är bra, sen när de verkligen  behöver de "abonnenten du söker kan inte nås för tillfället" ... Okej det är inte så att jag behöver de, men just nu vill jag bara att de ska stämpla det här i deras hjärna "ATT JAG HAE VÄXT IFRÅN DERAS LEK, allt det vi gjorde förut känns bara såå fuckiing töntigt nu..."  Dax att växa upp ! Man kan  inte luffa och göra knass hela livet... Nu har jag gått  över ön  och tänker inte gå tillbaka pga ni tror att jag lämna er för att jag har fått nya vänner som är mognare än er. Vilket inte är sant... Ni kan ju alltid komma till mig när ni känner för att sluta med det ni håller på med nu...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback