Svarar på några frågor =)

Har ändå inget bättre för mig just nu... Är i  biblan med Patte...




Anna karlsson
om GODMORGON BLOGGEN !:

Hej du har fett tuung stil.:)Brukar se dig i stan ibland men aldrig vågat hälsa :P Känner du Pimpiina?är ni bra vänner?? undrar bara... du behöver inte svara på frågan om du inte vill... :) fiin blogg förresten <3

Svar: Hej. Tack x) Hälsa nästa gång du ser mig, jag är inte farlig hahha =P Njaaa, inte direkt... Men jag vet vem hon är och vi snackar ibland :) Hon är schysst :)


Sandra:) om Fastnat på facebook.. Jag är fortfarande hemma haha -.-:
Svar: JOmg fett fint hår!! Du är fett sööt.. Undrar bara om du ska på club play? jag älskardig blogg <3

Svar: jag vet inte än... Kan inte bestämma mig.. =/



ann om Fastnat på facebook.. Jag är fortfarande hemma haha -.-:
Du är sjukkt fin isabelle... Hur gammal är du? :) sjuuukt sööt blogg... :)

Svar: Jag är 16 år (95) =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback