SVAR...

Anonym om Tuung chey !!:
Aaa hon är verkligen tuung !! :D Länkbyte? Har 200 läsare... :) fin blogg förresten <3
Anonym om Tuung chey !!:
Aaa hon är verkligen tuung !! :D Länkbyte? Har 200 läsare... :) fin blogg förresten <3
Svar: Vem är du? Tack , din är säkert fin med:) <3


Anonym om Hahahaha folk gillar o skämma ut sig assåå...:
Hej nån kommenterade "Stoffe då, kom tillbaka min prins... ååh jag gråter för dig... jag känner mig såå ensam.. jag saknar diig såå... :'( hahahhahahah hur känns det att vara kär? gullig du är isabelle... Ring bebisen då, eller ska du sitta där och gråta? ledsen för din skull :(" förut... Jag vet inte om du kommer ihåg... Men vem är Stoffe.. :) Du behöver inte svara.. ;) Älskar din blogg.. Du har fett fin stil och du är fett fin också :) Hur gammal är du och vart bor du? hehe <3

Svar: Fråga personen som kommenterade =) Tack så mycket :)  Jag är 16, bor i hagsätra och vendelsö.. <3


alex om Ångest....!:
Jaa det kan man :) Jag har piercat om 3 gånger typ.. :) Varför tog du ut din piercing? :)

Svar: Jag ver inte faktiskt.. =/ har ångest...


Linna om Te amo ♥:
Hej, visst är låtarna på portugisiska? Är du från brasilien, portugal, angola eller kap verde? :) Jag är från brasilien <3

Svar: Yees :) Jag är från Angola XD




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback