Svar på tal...

Kimberly om Ny skola imorgon... Nervös som faan ! =O:
hej du känner väl pimpiina? ni har nästan samma stil osvosv.... Såuu tunga ni är.. önskar jag var som er. Hur gjorde ni/ hur kom ni på egna stil? osv
Kimberly om Ny skola imorgon... Nervös som faan ! =O:
hej du känner väl pimpiina? ni har nästan samma stil osvosv.... Såuu tunga ni är.. önskar jag var som er. Hur gjorde ni/ hur kom ni på egna stil? osv

Anonym om Är det bara jag som aldrig kan sova !?!! :O:
Hej, Gillar du någon? Om ja, hur gammal är han? va kommer han i från? :) /sabinna <3


Svar: Asså du typ kommenterar med olika namn  varje dag. -.- för några dagar sen var jag ju värsta bitchen och leker fett mycke. Och nu har jag värsta stilen och grejer... Fett synd asså. Sök hjälp och lämna mig ifred fan... :@

Postat av: kimberly Herrera

HAHAHA hur orkar människor sitta och skriva massa komentarer sådär -.-

2011-12-13 @ 15:45:29
URL: http://kimsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback