Slog vad med min storebror "om jag vågar lägga ut dehär på bloggen får jag 1000 kr" Faan vad pinsam Konversation . MEN gratis pengar, DÅÅ KÖÖR VI !

    • din status hahha

  • Fatou Rosa
    för 19 minuter sedan
    Fatou Rosa
    • hahaha men de sant

    • assåå jag ser mina kompisar

    • dom har en kille varje minut

    • eeeeeeey snubben ahhahahahaha

    • jag dog av garv!!!!!

  • Isabelle Pereira
    för 18 minuter sedan
    Isabelle Pereira
    • hahahahhaahha !

    • jag har aldrig haft kille ! så säg inte NI ahahaha

  • Fatou Rosa
    för 14 minuter sedan
    Fatou Rosa
    • nej inte alla ahaha men många

  • Isabelle Pereira
    för 14 minuter sedan
    Isabelle Pereira
    • aa hahaha hur många har du haft?!

  • Fatou Rosa
    för 13 minuter sedan
    Fatou Rosa
    • asså jag .. typ aldrig seriöst faktiskt

    • hahaa

    • duuu?

  • Isabelle Pereira
    för 12 minuter sedan
    Isabelle Pereira
    • hahaha samma här

  • Fatou Rosa
    för 12 minuter sedan
    Fatou Rosa
    • viiisst haha

    • men skulle vilja ha nu faktiskt :P

    • tror jag ..

  • Isabelle Pereira
    för 12 minuter sedan
    Isabelle Pereira
    • aa stoffe !

  • Fatou Rosa
    för 12 minuter sedan
    Fatou Rosa
    • HAHAHA4

    • du snacka inte ens m snubben

  • Isabelle Pereira
    för 11 minuter sedan
    Isabelle Pereira
    • jag vet hahha

  • Fatou Rosa
    för 10 minuter sedan
    Fatou Rosa
    • ahahhahaaha

    • men du hade chansen att dansa m hnm

  • Isabelle Pereira
    för 9 minuter sedan
    Isabelle Pereira
    • HAHAHHA vi snackar inte ens?

    • och jag brukar inte dansa på fester

  • Isabelle Pereira
    för 9 minuter sedan
    Isabelle Pereira
    • barnfasoner

  • Fatou Rosa
    för 6 minuter sedan
    Fatou Rosa
    • hahahahahhaa

    • fett syyyd

    • vad gör du där ens då

  • Isabelle Pereira
    för 5 minuter sedan
    Isabelle Pereira
    • hahha chillar kanten.. jag har växt ifrån det

    • du vet inte hur mkt jag flippade förut

  • Fatou Rosa
    för 5 minuter sedan
    Fatou Rosa
    • hahaaha

  • Isabelle Pereira
    för 5 minuter sedan
    Isabelle Pereira
    • hahaha

  • Fatou Rosa
    för 5 minuter sedan
    Fatou Rosa
    • nääääeee

    • du dansa inte förra inte förr förra hellelr

  • Isabelle Pereira
    för 5 minuter sedan
    Isabelle Pereira
    • aa exakt

  • Fatou Rosa
    för 4 minuter sedan
    Fatou Rosa
    • ffett onödigt attt gå om man ej sk dansaa

  • Isabelle Pereira
    för 4 minuter sedan
    Isabelle Pereira
    • fråga cleo hur jag var förut ! ägde hela skiiten fan

    • men hallå de gratis

    • de drf jag aldrig betalar

  • Fatou Rosa
    för 3 minuter sedan
    Fatou Rosa
    • haaaahaaa aa

  • Isabelle Pereira
    för 3 minuter sedan
    Isabelle Pereira
    • hahaha ska jag dansa med alla 00or som var där

    • de är dina

  • Fatou Rosa
    för 3 minuter sedan
    Fatou Rosa
    • pppppppppppfftttt

  • Isabelle Pereira
    för 2 minuter sedan
    Isabelle Pereira
    • hahahahah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback