♥SEX AND THE CITY ♥

Kollar på SEX AND THE CITY 2 med morsan :)
Vi har det riktigt mysigt här uppe ! :D Vi chillar chips, godis och läsk..
Ni kanske undrar varför vi har godis om jag inte äter godis.
Jo det är för att min mamma är ett riktigt godismonster. (a)
Hon älskar godiiis, ingen får röra hennes godis.
Hon vet exakt hur mycket hon har köpt och hur mycke hon har ätit,
Så hon märker typ om någon har tagit hennes godis.


Postat av: linn thaii

Hej min kompis tipsade din blogg till mig. :) du är jätte fin och din stil är fan tung. bra att du inte är som alla andra. hur gammal är du? är du född i sverige? om inte, när kom du hit och hur gammal var du då? vilket land kommer du ifrån? :)har du kille eller gillar du någon? om ja, vet han om det? älskar din blogg :)

2011-12-14 @ 14:40:53
Postat av: Anonym

en sak till, vad heter du på facebook? brukar du acceptera dina läsare? :)

2011-12-14 @ 14:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback