Var på...

... bio med klassen idag. Vi fick sluta efter bion...
Vi kollade på "Simon och eken", den var ganska bra...
Klockan är bara 12 och jag är redan hemma, inte varje dag på vardagar. :D
Mina bröder är också hemma, vi ska snart spela UNO men först ska vi äta lunch...
Jimmie är i köket och lagar mat och Andreas duschar...
Egentligen ska jag också vara i köket och hjälpa Jimmie med maten, men här är jag och bloggar hehe...
Har inga planer för idag.... Det är svinkallt, vill bara vara inomhus idag och bomba mig med filmer.
Vi har över 300 filmer hemma hahahah. Skoja inte vi älskar filmer, Det bästa vi vet är filmkvällar !

Aja nu så ska jag vara lite snäll och gå hjälpa till med maten.
Bjuder på en sexiig bild på mig först. höhö !
Puss på er mina underbara läsare<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback