Råggywood - Lägger upp en filmklipp per dag.

Min roliga vän karen bad mig att börja länka deras filmer här på bloggen.. Han är sköön så varför inte?

Min roliga vän karen bad mig att börja länka deras filmer här på bloggen. Ni kommer se han med gurka i handen hela tiden hahah han är sköön. Vi gick i samma klass från 5an-8an sen bytte jag skola, och sen gick vi ett tag i samma klass i gymnasium också, sedan bytte han till en annan klass... Men vi träffas nästan alltid på raster och äter lunch tillsammans ibland... Han är inte bara rolig, utan en bra vän och hjärndöd också:)
Karen Råggywood Harutyunyan



Här är deras första film. Råggwood - Spiken
I rågsveds fritidsgård.


Postat av: Anonym

OMG :O KÄNNER DU KAREN BRA !!!? JAG ÄLSKAAAR HAN !!VART BOR NI?!/ HAN?

2011-12-10 @ 23:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback