Ooyees kom igen !

Modellagenturen som vill träffa mig har bestämt en tid som jag kommer få veta precis efter jul :) eftersom det e fullt den här veckan..... Skoja inte jag är på rätt spår ! ooh yeeah ! Just nu tackar jag gud för längden och mitt vackra utseende som de säger... Förvänta er fett med modellbilder när jag får jobbet.. Ooohjävlar man får kläder, smicke, skor och allt man har jobbat med !!! Shooo min garderob ! Jag kommer inte behöva köpa någonting alls, får ju allting gratis + lööön !  Det kan inte bli bättre !


Postat av: sabina

Alla killar kommer ju hunda dig. vem vill inte ha en modell som flickvän? Även om du inte får jobbet ska du veta att du är modell !! Jag önskar dig all lycka i världen hjärtat.. Din blogg är skiit bra, jag har följt dig sen hela början hittills. Du är för bra och vacker.. Du ska få jobbet !inshallah <3 och glöm inte oss dina söta läsare som du alltid säger när du blir känd !! och lova oss att fortsätta blogga om du får jobbet. vill vill ju veta hur det går för dig. puss och kram

2011-12-19 @ 23:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback