Ni vet inte....

....hur glaaad jag blir när ni skriver till mig... :) Ni är ju hur gulliga som helst !
Jag älskar er såå otroligt mycket mina söta läsare...  Jag gjorde den här bloggen bara för skoj skull.. Skulle ha tagit  bort den för lääänge sen ! Det är ni som håller mig kvar ♥ ni är bara såå fuckiing underbara att jag inte kan lämna er sötnosar ! Många av er vågar inte hälsa när ni ser mig, utan skriver på fb eller här på bloggen att ni såg mig blablablah. Vissa tror att jag ska dissa de bara för jag är med mina vänner. Ushhh VAD ÄR DET HÄR FÖR BULLSHIIIT... HÄLSA PÅ MIG IDIOTER. JAG BIST INTE !!! Asså jag är inte farliiiig och dissa er är det sista jag skulle göra !!!! FATTAR NI DET! Nästa gång ni ser mig kom och hälsa,  jag blir bara SUPER glad!


Senaste  meddelande från  två av er mina gullaga läsare <3
Jaag bliir skiit glad när ni skriver till mig, och tro mig jag blir lika glad när ni kommer fram för o hälsa .  =D

Rebb Rebbe Rebban
för ungefär en timme sedan
Rebb Rebbe Rebban
  • Måste bara berätta en sak..... Du vet din blogg? Iaf varje gång du skriver ngt inlägg så piper det på min mobil :) jag gillar din blogg så mkt :))

     

     

     

Sama Alrabiai
för 19 timmar sedan
Sama Alrabiai
  • haha du känner inte mig men jag är en av dina läsare som gillar din blogg så jävla mycket..

     

     

     

     




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback