Men tja mina älskliingar !!!

Hur är det med er solstrålar?!! Om ni undrar hur jag mår så måår jag super braa !!!
Vakna för några minuter sen, just nu ligger jag bah här skiit hungrig och lyssnar på musik.
Orkar inte gå upp ur sängen hahha önskar min mamma var hemma,
när man vaknat så finns det frukost på en brycka i kylskåpet klar för en...
Mina fuuckiing bröder har fortfarande inte fattat att jag är en prinsessa i lix förpackning!
Att de måste vakna kl 7 på morgonen för att göra frukost t mig, hahahah fuckiing dreams!
Jo om ni undrar så lyssnar jag på världens hetaste låt!
Nossa nossa a si voce me mata, ai se eu te pego ai, ai se eu te pego
delicia delicia asi voce me mata !! :D den här låteen alltså alltså fuuuckiing.... jag vet inte  ! :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback