Många tror....

....att det var jag som gjorde om min design, header och allt... Meen nej, det är Sabina Tranberg som gjorde om allting... Jag tycker hon är rätt duktig till skillnad från mig själv. Jag kan typ ingenting om design... Typ..? Jag kan ingenting! hahah  =P Ja jag vet att det är jätte trist och sorgligt, men det kommer hahah... Jag ska be henne lära mig så att jag också blir en proffs.... =D Sen när jag har lärt mig, kommer jag göra gratis design till er som tror att det var jag som gjorde om min design... Jag kan erkänna här och nu att jag önskar att det var jag... !!! (a)

Var inte hon gullig när hon var liten. Klicka på bilden för att komma till hennes söta blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback