Jag har juu världens bäästa läsare, alla haters kan suga av mig eller lämna mig ifred helt enkelt ! XD

Assååå nii anar inte hur glad jag blir när ni skriver t mig på fb eller när ni kommenterar min blogg.. :D Niiii är juu bara huur söta som helst.. Och killar som läser min blogg är ju såå fuckiing gulliga att det inte kan vara sant... Självklart har jag många haters ocksååå, men som sagt FUCK HATERS, det roliga är att jag inte bryr mig om de men ändå så fortsätter de.. Era elaka kommentarer kan aldrig sänka mig, det är bara massa värdelösa ord som ni skriver bakom en skärm. =D Hur seriöst kan det då vara liksom? Att någon som inte tycker om mig slösar sin tid på mig är ju helt underbart !!! Bliir bara glad av att veta att det finns folk som är avundsjuka på mig.... XD Men jag har ju mina läsare som älskar mig och min blogg så varför ens bry sig om avundsjuka människor? Ni kan fortsätta och kommentera om ni vill, men ville bara att ni ska veta att era kommentarer tas bort så fort jag ser de eftersom jag inte vill att min blogg ska vara smutsig.. Puss <3

Postat av: anna

WORD !!!!!!! ÄLSKAR DIG OCH DIN BLOGG !! DET ÄR SYND OM ALLA SOM ÄR AVUNDSJUK PÅ DIG. DE VISAR BARA ATT DU ÄR BÄTTRE ÄN DE GUMMAN.. ÄLSKAAAR DIIIG !! OCH TACK FÖR ATT DU ÄLSKAR OSS DINA LÄSARE OCH TYCKER ATT VI ÄR SÖTA HIHI <3

2011-12-27 @ 23:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback