Homens como vocês fazem sofrer as Mulheres :'(

Orka satsa på någon som inte bryr sig om en, inte ens det minsta...
Jag vill ha dig inte dina kompisar !
Neej nej jag får ju inte snacka med mina fans för enligt dig haffar jag ju de.. Niiggah saay what!!?!!
Fuckiing efterbliveeen, tror du jag haffar vem som helst...?! Och av alla människor mitt största fan?!! :O







Postat av: Fatou

Say what?Stoffe Wallen?! haha hur orkar du slösa din tid på såna människor. du kan haffa bättre gumman. ring honom och skriK "GAME OVER....NEEXT" ! FUCK BOYS, SOM DU ALLTID SA FÖRUT. JAG FINNS HÄR FÖR DIG. <3

2011-12-28 @ 04:50:16
Postat av: Anonym

X på folk som leker svåra <3

2011-12-28 @ 11:58:30
Postat av: är ingen stalker.

Vem är Stoffe Felipe menade på din status?

2011-12-28 @ 15:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback