♥SweetHomE♥

Chacha bloggen !!! Kom hem För inte så länge sen..
Just nu sitter jag och äter med morsan och hennes kompis...
Kom en timme försent till skolan.... Första veckan oxåå -.-
Iaf efter skolan drog jag till stan och sålde biljetter.. Har bara 18 biljtter kvar av 60...
Jag känner mig skiit duktig.. (a) Sålde ganska många biljetter idag oxåå...
Ikväll ska jag, morsan och hennes kompis ha myskväll... Inga killar är hemma idag.
Andreas och Jimmie sover över hos mormor och farsan jobbar i Göteborgspolis eller något...
Wallah jag bryr mig inte... :/
Idag när jag var i stan, passade jag på köpa julklappar.. Köpte julklappar till nästan alla förutom mormor och farbror... Men ska köpa imorgon eller någon gång nästa vecka... Tänker köpa en julklapp till Pim oxåå... Hon är fan beeeast !!! Wallah om ni vill snacka om kärlek gå till henne !!! Skoja inte hon är största love guru!
KLICKA PÅ BILDEN NEDAN FÖR ATT KOMMA TILL PIMS BLOGG.
Där kan ni fråga allt om kärlek, exakt vad ni vill solstålar..♥


Postat av: anna

Hur käns det att ha en palla som är polis... är det inte jobbigt... vad tycker dina vänner om din pappa. nästan alla ungdomar hatar ju poliser. gillar du poliser? eller du måste ju göra det eftersom din pappa är en av de.

2011-12-16 @ 22:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback