Hemma !

Kom precis hem, var i stan med Fatou... Vi gjorde typ inget speciellt än att bara gå fram och tillbaka, vet inte ens varför hon tvingade mig gå ut assååå... Slöseri med tid... Såg iaf någon som jag inte sett på väldigt länge.. Synd att vi inte kunde stanna och snacka de pga Fatou blev fett stressad när hon såg de... -.- Fatou var iaf här hos mig innan vi åkte t stan, vi åt middag och så.. Hon skulle ju sova över idag, men hon hade tydligen glömt sina saker hemma så hon kunde inte sova över... mmm.... Nu ska jag chilla lite fb. PÖSS
Jag älskar mina ögon hihi jag tycker de är såå söta XD



Postat av: anna

heej kan du lingala

2011-12-27 @ 21:45:14
Postat av: Anonym

Vad står F för? :D

2011-12-27 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback