.

isak ([email protected]) om Hahahah fan vad jag älskar kevin ! han får alltid en att skratta med hans onödiga kommenterar hahah:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHH säg på gud ofta du lägger upp den hära ahahahahh xD
Svar: Hahha bror ! Var tvungen.. du vet kevins kommentarer hahaah jag pallar inte..
t om Mangaz:
OMG GE KILLARNAS FACEBOOK NUUUUUUUUUUU HAN E KATT MED SVART HÅR OCH SKIT GULLIGT SMILE ! GE MIG HANS NUMMER ! HAN SOM SNACKAR I TELE I SLUTET AV BILDEN ASSO DÖR.

Svar: Hahaha han är upptagen, sorry.. :P Men du kan fortfarande få hans fb om du vill? :)

Claudia om ♥ 10 saker om hur min drömkille ska vara ♥:
Vad betyder bajare (8an)?:O

Svar: Hammarbyare =P

Anonym om SNACKA OM EFTERBLIVEN 92a och världens ebehagligaste människa !:
Trodde först du menade Stoffe. Är din bror också 92?

Svar: Allting handlar inte om Stoffe !-.- Aaa.

Anonym om Oherregud, såå fuckiing respektlös....:
Vem av dem?

Svar: Eleven....
isak  ([email protected]) om Hahahah fan vad jag älskar kevin ! han får alltid en att skratta med hans onödiga kommenterar hahah:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHH säg på gud ofta du lägger upp den hära ahahahahh xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback