En dröm på väg att uppfyllas !!

Wääi det går bra för mig asså... Ni kommer väl ihåg det jag skrev för några dagar sen om "en modellagentur som ville träffa mig"?! Iaf Margarata skickade vidare mina bilder till de och de tyckte faktiskt om miig !!! Sjuuukt braa juue!!! Hoppas jag får jobbet dåraa... Åååh tänk er Isabelle Pereira som modell !! JUUST DREAMS HAHAHA ! Det finns en grej vi alltid måste komma ihåg, ATT ALLA VÅRA DRÖMMAR KAN UPPFYLLAS !!! YEEAAH  DET KÄNNS SOM ATT MINA KOMMER ATT UPPFYLLAS SNAAART ! Jag undrar om jag inte drömmer !!? :O Tack så mycket Margareta för all hjälp !!! Kommer aldrig någonsin glömma det du gör för mig nu !!! <3 Duu är såå fuucking bääst ! Sådana som du behövs i världen !! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback