Chacha bloggen !!!

Vakna runt 10, sedan drog hela familjen till Haninge centrum. Vi gick runt i affärer i typ 2 timmar.
Sen tog vi en fika. Där efter gick jag och morsan till ecco, hon köpte ett par skor. Jag skulle köpa låga converse så sa Jimmie att han ska till london nästa veckan, då får han köpa där eftersom de billigare där... Vi handlade sen i Ica och Subway. Sen åkte vi hem. Vi har precis ätit lunch eller vad jag ska kalla det för. Nästan hela familjen tog tonfiskmacka förutom Andreas som tog biff.... Vi ska ha gäster idag så vi äter inte middag först klockan 7. Nu måste jag gå städa toaletten och sen mitt rum. Gott nytt år förresten. Puss <3

Postat av: Anonym

Gjorde det ont när du piercade dig? tar det lång tid för tungan att läcka? Vart piercade du dig? Hur mycket kostade det? Vet dina förädrar om det, fick du av de?`Var en av dina föräldrar med när du piercade dig?

2011-12-31 @ 15:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback