Chacha bloggen !!!

Hann inte blogga i morse. Vaknade vid 10, duschade o fixade mig snabbt sen mötte jag Jordan i handen... Vi drog sen t stan, mötte fatou och min lillebror där... Han ville köpa snapbacks fast affären var stängd. Vi träffade sen Fatous pappa och hans kompis, de bjöd oss på fika.... Alla hypaaade mellandagsrean igår och så fanns det typ inget o köpa, men vi shoppade lite ändå. Lägger upp bilder på saker jag köpte sen. Måste få i mig lite mat nu. Puss <3


Postat av: Lollo

Älskar din Bloggg!!!! omg du e skiit vacker.

snälla kan du säga vart du köper dina snapbacks elr asså va heter affären har kollat runt vid sveavägen men har ingen aning om vilken affär det e :/

bless

2011-12-26 @ 21:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback