Tja haters, sug av mig oxåå !!!

Kom hem för nån timme sen, nu ligger jag bara och tar det lugnt... Äntligen jullov ! Slipper vakna kl 6 varje dag i tre veckor, det kan inte bli bättre.. =D Har inga planer för idag, ska bara chilla hemma... Mina bröder är också hemma just nu, de ska ut snart då är jag ensam hemma.. :( Farsan jobbar i flen idag, han kommer hem imorgon... Tja många tycker att jag leker mkt... hmm... Eller så är ni bara avundsjuka...
Men jag förstår inte riktigt, varför ska man leka någon man redan är?? Ärligt talat får man inte ha självförtroande eller tycka att man har fin stil utan att folk misstolkar allt? Asså jag fattar inte ens vrf vissa måste bry sig om andra istället för sig själv... Jag lägger ner mer tid på mig själv än på er liksom. Varför gör ni inte bara samma sak? De flesta är ju bara avundsjuka på mig på grund av mitt utseende och min stil, och att jag kan säga rakt att jag är fin utan att bry sig om vad folk tycker/ska tycka... Jag är ingen bitch, jag är bara ärlig om mitt utseende och min stil, vad är problemet liksom? Inte mitt fel att vissa av er inte har självförtroande... Jag skrytar  inte om min stil, jag går aldrig runt och säger att jag har värsta stilen, jag klär bara på mig och så tycker folk att jag har fin stil... Att vissa orkar sitta och snacka skiit om en, mest de så kallade "VÄNNER" bara för att  en inte är  som de och vill inte vara med de för att man tycker att man inte passar in där säger de att man leker viktig... Kan ni snälla förstå att jag har  växt ifrån er lek, jag hoppas verkligen att ni någon gång  gör detsamma... Jag hatar inte er utan det ni gör, allså barnfasoner  ! Jag orkar inte sitta här och skriva en  bok, men jag hoppas verkligen att ni någon gång fattar att jag bara är mig själv och leker inte någon annan eller något... Men jag förstår er som är avundsjuk på mig, jag är också avundsjuk på mig själv... Antingen suger ni av mig eller så slutar ni snacka skiit om mej helt enkelt..



Postat av: Natti From Hell

Vad gulligt inlägg sötis <3



Och helt rätt skrivet, de utan självförtroende är det synd om! Haha

Ha det så bra tjejen!

Du rockar fett ;)

2011-12-21 @ 14:59:10
URL: http://natti.webblogg.se/
Postat av: Nasin

Jag älskar dig isabelle hahahahha fett tuung du är hahahahhaha jag är också avis på mig själv hahahhaha kärlek till dig och din blogg.. kram

2011-12-22 @ 11:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback