APLÅDER !

Måste upp fett tidigt idag...  stederskan kommer  kl 7 på fuckiing morgonen.. Asså av all tider i världen valde morsan just kl 7 ! Shiiet vad alla är sura nu... Vi gick upp tidigt igår för att hon skulle göra rent hela huset och så gjorde hon inte det. Och ja det är ju vi som ska straffas, vi måste upp ännu tidigare idag... Snälla vi har lov, kan inte vi få sovaaa ut någon gång!!!! Om jag visste hade jag gått och sovit över hos någon... -.- Min biologiska mamma åkte till frankrike idag, hon  hade tydligen glömt att jag skulle vara hos henne över jullovet.. -.- Man bah tja när tänkte du komma tillbaka då... Jo gumman några dagar efter juldagen, du kan komma och fira nyår hemma om du vill, då är alla hemma... Jameen det är klart att jag måste eftersom att jag inte kan fira jul med er för att ni var tvungna o åka till frankrike och fira jul med gamla farmor utan mig !  TJA DET VAR JUU SNÄLLT AV ER ATT GLÖMMA MIG  HÄR i SVERIGE ! Hoppas ni inte glömmer mina julklappar bara !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback