Hahahah Vad ska jag kalla mig själv... hmmm ?

Dålig bloggare kanske?? Japp true that ! Jag känner att jag har svikit er mina läsare genom att sluta blogga. Men under lovet var jag typ ute hela tiden så hann typ aldrig blogga hahaha.. Men aja am back och nu kommer ni inte slippa mig HOHOH!! Nej driver, men just nu ligger jag hos min pojkvän och kollar på film i hans rum. Han är ute med vännerna och chillar galet nånstans. :) idag har jag inte gjort så mkt, var i skolan och sen åkte jag hem å åt lite. Kom hit för ett tag sen, gjorde min engelska läxa och kollade på Novela "sangue bom och flor de caribe" (brasiliensk serie på portugisiska) absolut mina favoriter utan tvekan.... Egentligen har jag träning nu, men kan inte ta mig t älvsjö pga nån olycka här i handen... Nån som typ inte orkade med livet å hoppade från en bro t perrongen... För er som inte vet så dansar jag i REVERSE DANCE CRUW, en ny grupp i Blackuot Family. Binta blackout och Mathilde Blackout är våran underbara och roligaste cosch!!! Vi är 15 st i gruppen och vi har dansat tillsammans i C:a 2,5 månader. Såg på fb att våran gård bjuder på mat, ska dit å kolla läget.  EVERYONE KNOWS " BLACK PEOPLE AND FREE FOOD" jag finner inga rätta ord för det, DET ÄR BARA FÖR OBESKRIVLIGT. Så som jag inte kan beskriva hur mkt jag löve ma boyfriend hihi!!! 
 
Vi avslutar med en gammal bild från en plåtning och en bild på mig å världens härligaste boyfriend.
söta elle vad? HATERS GONNA NEVER HATE BECAUSE DET GÅR INTE ATT HATA PÅ SÖTA MÄNNISKOR/PAR OM MAN INTE ÄR AVUNDSJUK DÅÅ...  Just saying. :D
 
                                                                   
 


Postat av: anonym

Ser upp till er två!! Ni är alltid glada och fyllda av kärlek å sprider värme! <3 black&white ni är finaste paret seriöst!! Onelove

Svar: Åååh tack så mycket ! det värmer verkligen. all kärlek till dig !
Isabelle Pereira

2013-10-24 @ 11:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback