Precis målat naglarna? Stress och måste ut ! Testa mitt tips om du har en sänglampa i ditt rum ! ;)

 
 
Joo satt och målade mina naglar och ville att de skulle torkas så fort som möjligt ! :) Gissa vad jag gjorde då, joo la mina naglar nära lampan och eftersom lampan värmer så torkades mina naglar efter 1 min ! Om ni undrar så är min lampa en Xenon lampa, Testa hemma du också ! :) 
 
 
Veckans naglar, måste bara erkänna en grej, jag suger på måla naglar, menmen hellre sååå en fula omålade naglar... Tjejer sluta bita på naglarna, vet att det kommer från helt fel person eftersom jag gör det själv, men troo mig du förstör bara dina naglar, det kan göra så att de slutar växa som de ska... Jallah tänk på det... :D
Pösss & Grammmzzz <3
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback