Hörlurar, pärlplattor, böcker & Film.<3

1. Urbanears hörlurar
De är såå jävlaa braa !!! Har haft mina i nästan ett år men de fungerar fortfarande som de ska...
De finns nästan överallt i alla E-butiker... Men mina är från Teknikmagasinet i skärholmen.
2. Pärlplattor...
Många har frågat om jag kan börja sälja pärlplattor eftersom jag gör sjuukt fina pärlplator. :)
Men men som sagt jag säljer inga pärlplattor.. Jag gör bara till mig själv...
Hade aldrig orkat sitta och göra flera pärlplattor för att sälja...
Inte för att jag är såå lat, nej nej. Utan för att det tar lång tid...
Men PIM säljer jätte fina pärlplattor... :) Skriv till henne på  hennes facebook eller här. :)

3. Obeskrivliga tuuunga böcker !!
"Shoo Len & Shoo Bre"
Mormor köpte de till mig... :) Precis läst klart den första och  läser den andra nu...
Vet att mångar av er inte gillar läsa böcker, men tro mig ni kommer fastna när ni väl börjat läsa...
"SHOO BRE" filmen kommer ut den 24 februari (Fredag), Jag och Jenni ska på Biopremiär daa... :)
Shoo Bre Trailer

Postat av: Sanna

Vilken tid och vart ska ni gå på den? :)

2012-02-23 @ 17:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback