Om mig !

Ja många har frågat varför jag inte har skrivit om mig själv. Vad vill ni liksom veta om mig, fråga på så svarar jag. Men inga dumma frågor bara, för jag tänker absolut inte lägga tid på de. ! Iaf här får ni lite info om mig. Och frågor som några har ställt.
  • Fullständigt namn: Isabelle Silvia Emiliana Pereira ( Mer känd som Isabelle Pereira)
  • Ålder: 16 år
  • Bor: Vendelsö och Hagsätra (Stockholm)
  • Bor tillsammans med: Familjen
  • Hus eller lägenhet: hus
  • När är du född: 22 April 1995

  • Frågor:
Har du många vänner: Neej jag är mobbad XD
Hur många har du kysst? - Har tappat räkningen xD
Vem kramade du senast? - Killen jag älskar.
Hur många har varit otrogen mot dig? - 1
Har du pojk-/flickvän? - Nope, Jag vill ha pojkvän! Men jag känner på mig att jag kommer bli forever alone.. Jag har inte otur på ha förhållande eller hitta kille, de gäller och hitta den RÄTTA.♥
Vem pratade du med i telefon senast? - mamma
Vem fick du senast sms ifrån? - Marie :)
Vad stod det på ditt senaste sms? - " vart är du? :)"
Favorit:Film? - Venne, kollar den som visas XD
Låt? - Många, "men Jag gråter bara i regnet " är min favo just nu. XD
Mat? - Tacos
Dryck? - Fanta ExoticFärg? - Gillar alla Färger
Stad? - Luanda
Land? - Angola
  • Antal:
Personer du älskar? - Mina vänner,familjen ni vet vilka ni är :)<3
Personer du hatar? - Ingen typ :/
Gånger du varit full? - riktigt full 1
Gånger du varit hög? - Aldrig
Personer du saknar just nu? - Min bebiis :( <3 (killen jag gillar)
Gånger ditt hjärta brustit? - har tappat räkningen
  • Vad:
Gör dig glad? - Mina vänner, familjen och vara med min bebiis (killen jag älskar)
Gör dig ledsen? - Olycka men mest när han jag gillar är kall.
Önskar du att du slapp göra? - Gråta för honom :(
Vill du ha nu? -  En pojkvän :)
Önskar du dig i födelsedagspresent? - En pojkvän (present från gud)
Längtar du till? - Inget speciellt
Tycker du om dina betyg? - Väldigt nöjd :)
Ångrar du i ditt liv? - mycket!
Är det bästa som hänt dig? - Att jag träffa Andre <3
  • Och såhär ser jag ut !!! hahah driver, ni vet juu hur jag ser ut. Skiit fuul chey och vääärssta fattiga liv !

 

 

 

 

 

 

 


Postat av: Amena

Fett fin bild :) !

2011-10-01 @ 09:42:04
Postat av: king paps

bilden är bara så fin ...just loving it ,,,,p

Postat av: Amanda

snor denna!

sjukt fin blogg :) <3

2011-10-04 @ 17:28:18
URL: http://www.ziitaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback