Jaaaa känn er friiiia för vi har pluggat/jobbat hela veckan och nu är det VAAAAAAAAAAD? !!!!

Inget kan gå fel idag, jag har pluggat hela veckan och nu är det fredag !  INNNNGEEEET KAN  GÅ FEEEL IDAG... FÖR JAG HAR CASHEN I FICKAN OCH REDO FÖR FLIPPPPEEEN...:)))!! SHOOOOO BLOGGEEEN !!! ÄR SÅÅÅ FUCKIIING TAGGGAD INFÖR UPPTRÄDANDET idag och imorgon!!! Aja sorry för igår, var på såå fuckking kefft humör vill inte ens snacka om det. Det blir dåliit uppdatering idag oxåå eftersom jag ska vara upptagen resten av dagen, bloggar kanske lite i skola ifall jag pallish. Är det bara jag som är redo för FLIPPEEEEEEEEEEN !!!? LIKSOM DET ÄR FUUUUUCKA URRRR DAGEN OCH EXPLOSION KOMMER ATT EXPLODERA PÅ SCENEN !!!!! Idag ska man glömma allting och bara FUUUUKKKAAAAAAAA URRRRRRRRR ! KOMMER DANSA SÖNDER MIG OCH LÄGGA ALL PROBLEM BAKOM MIIIIG IDAG. Ska inte ha luren på¨mig så det är inget idee att messa/ ringa mig hihi. INGET KAN GÅ FEL IDAG FÖR JAG CASHEN I FICKAN OCH REEEEDOOOOOOOOOOO FÖR FLIIIIIIIIIIIIIIPEN !!!! Öhhh jag vill se hela gruppen på scenen idaaag ! faaaaaaan vad jag längtar asså !!! Är sååå fuckiiing taggad !!! INGEEET KAN GÅ FEL IDAG, VI HAR TRÄNAT I MÅNADER OCH NUUUUUUUU GÄLLER DET. VI HAR ALLA KOREOGRAFIER I FICKAAN OCH REDOOOOOOOOO FÖR FLIPPEEEEEEEEEEEEN !!!!
!vEVERYDAY IM SHUFFELIN !
!BLESS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback