Home!

Shoolulus mina sötnoosar !!! Kom hem för nån timme sen. Precis ätit middag. Ska snart börja röra på mig t gården igen XD Var i jordbro efter skolan. Möte Slawen och Omar på tåget, sen taggade vi tsm t gården. Där möte jag Anthony, Andre, Haddi, Agnes, Marie och flera andra. Vi Softade i studio. Marie är skiit duktigt på sjunga om hon tar det seriöst. Har börjat spela wordfeud eller vad de nu heter. Vem vågar möta mig ?! adda "isabellepereira" hahahha oroa er inte jag är för cool för att vara en nörd så jag är skiit dålig på de hahahaha driver :P Men aja ska dra nu. Uppdaterar lite senare ikväll när jag kommer hem. seeyaaa <3


NÅGRA BILDER JAG TOG IDAG NÅR VI VAR PÅ VÄG HEM ! :D
Naaaw Anthony och Agnes. Såå fucking sööta <3
Anthony, Agnes, Marie och Haddi. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback