Hatar att jag vaknar såhär tidigt !


Klockan är bara  8.20.  Har ingen skola idag. Jag vet, jag vaknar skiit tidigt även fast jag inte har skola. Det är typiskt jag -.- Hatar att jag vaknar såhär tidigt fast jag inte har skola. Vissa sover typ t kl 2 eller något, men det kan inte jag. När jag vaknar kan jag inte somna om.  Så jag  hatar när någon väcker mig av misstag eller något, bliir skiiit sur. Men det är skönt o vara hemma på morgonena iaf, inte stressa för att hinna till skolan. Jag har ingenting planerat för idag. Eller joo ska kanske åka med bebisen o kolla på match om jag nu orkar gå ut. Känner mig lite sjuk. Vill bara vara hemma på hela dan o kolla på filmer, äta chips med läsk faan vad najs (vilken känsla) (A). Men ajde uppdaterar mer lite senare. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback