Jobbig och stressig dag !

Dagen har varit jobbig och stressig. Är såå fuckiing trött, vill bara ligga och sova. Idag har jag vart i skolan, hade bara 3 lektioner fick sluta 12.30.... Efter skolan åkte jag t södra sen tog jag tåg där ifrån t flempan. Träffade på några som ville köpa biljetter, sen åkte jag in t stan sålde några biljetter där oxå, gick runt lite, köpte några små saker. Sen drog jag mig till sollentuna där hade jag möte om club play, fick 40 biljetter och 10 afficher... Tro mig den här festen kommer vaaa tuung ! Ni vill inte missa asså... Efter mötet drog jag t stan igen, sålde några biljetter sen drog jag mig t gullmars. Väntade på fatou i några minuter sen skrev hon att hon inte kunde komma för hon hade läxor till imorn så jag drog t frysen själv. Där träffade jag pim, sen gick vi upp t deras kontor. Lämna pengar för de biljetter jag sålde sen fick jag några biljetter till. Efter det åkte jag t stan igen träffade lukas han köpte två biljetter sen drog jag mig t slussen där träffade jag cleo och carol, de köpte en biljett sen drog jag hem. Kom hem för nån timme, åt mat och tog mig en dusch och nu sitter jag på min säng och tar det lugnt.... Ännu är stressigare dag imorn, härliigt ! :/ Ska kolla lite fb nu, lägger upp bilder på sakerna jag köpte lite senare. Bläzz !



Bjuder på en bild på mig och en kompins.
Jag och kevin. (inte kevin gucci andersson)
Söta vie visst! XD






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback