Inshalla madrid vinner! ♥

Ändå om de är 1-3
Så är Real ändå bäst.. Jag skäms inte om vi förlorar jag är stolt över de aööa och jag vet att de är bäst!!
Ni gillar bara Barca för att de har bra spelare och att de vinner hela tiden aa och.. Real har oxo bra spelare och de brukar oxo vinna
Även om det står 3-1 Så är Real ändå bäst.. Jag skäms inte om vi förlorar jag är stolt över de och jag vet att de är bäst!!  Ni gillar bara Barca för att de har bra spelare och att de vinner hela tiden.. Men min kärlek till Real Madrid är från hjärtat !! HALA REAL MADRID, GENOM VINST Å FÖRLUST !!! <3

Postat av: alex

HALAAAA REAAAL !!!!! <3

2011-12-10 @ 23:40:40
Postat av: Anonym

BARCAAAA !!! <3 HAHAHAH 3-1 AHAHAHHA SKÄÄMS NI INTE!!! SERIÖST !!? HAHAHAHAH

2011-12-10 @ 23:46:34
Postat av: Anonym

Kan du respektera mig och dock flera andra muslimer och helst inte säga Insha'Allah? Säg nåt annat t.ex må Gud göra så Madrid vinner eller nåt sånt och sedan efter säg Amen to that. Inte så svårt faktiskt? Försök på det nästa gång ;)

2011-12-11 @ 05:04:56
Postat av: Sareenii

Hon får väl säga Inshallah om hon vill? det är ju bara bra att hon säger så, för hon menar ju inget illa..

själv är man muslim och jag tycker inte att det är fel att säga inshallah :)

2011-12-13 @ 09:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback